Przesyłanie dokumentów i załatwianie spraw w PKWK

Szanowni Państwo!

Sugerujemy, aby wszelkie dokumenty wysyłać do PKWK przesyłkami poleconymi lub kurierskimi (jeśli jest to sprawa bardzo pilna, gdyż nawet listy priorytetowe trafiają do nas nieraz po nawet 2-3 tygodniach), ponieważ tylko wówczas będzie możliwość śledzenia losów przesyłek (na stronach operatorów pocztowych i kurierskich) i składania ewentualnych reklamacji w przypadku ich opóźnienia lub zaginięcia.

Informacje z systemów śledzenia przesyłek rejestrowanych nie są jednak wiążące i potwierdzenie, czy i w jakim terminie przesyłka faktycznie dotarła, możecie Państwo uzyskać wyłącznie na bezpośrednie zapytanie telefoniczne lub mailowe, w sekretariacie lub właściwym wydziale PKWK.

W związku z częstymi przypadkami otrzymywania przez PKWK przesyłek niekompletnych, nieczytelnych, bez adresu nadawcy i telefonu kontaktowego oraz w świetle obowiązujących, ustawowych i regulaminowych terminów składania niektórych dokumentów i informacji do poszczególnych wydziałów (zwłaszcza dotyczących Ksiąg Stadnych i Wydziału Spraw Hodowlanych i Wyścigowych), prosimy o śledzenie losów składanych przez Państwa dokumentów i zasięganie informacji nt. etapu załatwiania spraw przez merytoryczne wydziały. Pomoże to uniknąć konieczności pozostawiania spraw bez możliwości rozpatrzenia i poinformowania o tym wnioskodawców, którzy przypominają sobie nieraz o sprawie dopiero, kiedy pilnie potrzebują danego dokumentu lub kiedy okazuje się, że w wyniku niezałatwienia przez nich sprawy w terminie tracą (czasowo lub trwale) możliwość korzystania z określonych praw w danej dziedzinie.

Przypominamy jednocześnie, że do załatwienia sprawy/wydania dokumentów niezbędne jest uprzednie uiszczenie stosownych opłat, wynikających z obowiązującego cennika!

 

Przepisy

  • Regulamin wyścigów konnych
Więcej

Biuletyny

  • Uzupełnienia i poprawki do Biuletynu nr 1
Więcej